Direktlänk till inlägg 1 maj 2015

Valborg

Av Anneli Bohman - 1 maj 2015 08:20

Dagarna bara far i väg och man hinner inte riktigt med?
Alexsandra fyllde 17 år den 29/4
Stora tjejen och jag kan inte riktigt fatta att hon blivit så stor min lilla docka??I går for vi och kolla på kasen i Hemlingby. Det blåste stormvindar men dom tände tappert kasen det var svårt att få den att brinna det rökte mest men sedan brann det. Mike gjorde oss sällskap hela kvällen .
Har börjat med min nya medicin och det känns som att den hjälper och jag har inte blivit dålig? Jag och jenny skall BBF. Tatuera oss vi skall göra ett hjärta på fotleden ca 2 Cm stort.
Töntiga vi?. Saknar min Jennie så mycket.
Mitt liv känns lättare att förneka när det blir bättre väder tyvärr. Ekonomin är total skit har lyckas köpt förmycket på avbetalning kännerig som en idiot nu är det stopp. Alla räkningar betalda fick ca 500kr över.
Tur jag har mina barn och hund som ger mig glädje??kärlek till alla och ha det tills jag skriver nästa gång,

Röken låg tjock ifrån kasen

Men den tog sig och brann

Min lilla Sandra

Längtar tills vi har råd med tatueringen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Bohman - 17 november 2015 08:36

God morgon Nu var det så där länge sedan jag skrev igen. Livet känns fortfarande som gyttja men jag kämpar på. Min ex man och hans nya har köpt hus och jag är livrädd att han skall tvinga barnen att flytta dit. Min son ogillar verkligen hans nya o...

Av Anneli Bohman - 5 augusti 2015 08:05

Semestern har varit helt okej trots att solen inte värmde så mycket som jag ville. Jag och mina vänner åkte som vanligt till power meet. Och vi var även till hot Rod reunion sov i tält i år då jag sålt Robbin. Träffade Bajjan men denna träff blev en ...

Av Anneli Bohman - 9 juli 2015 09:52

hejsan igen som vanligt var det ett tag sedan jag skrev. Livet känns fortfarande sin kvicksand men jag kämpar på . Min Jennie skall snart komma hem igen hon är verkligen en tuffing stolt över henne. Fick träffa henne i juni. Bara två arbetsdagar kvar...

Av Anneli Bohman - 29 maj 2015 20:06

tacksam för mina barn synd att jag inte valde en bättre pappa. Trodde han skulle vara mer närvarande och inte en skitstövel. Sjukt att även hans nyas barn inte heller vill bo hos dom den minsta har ju inget val tyvärr... Woho snart är sommaren här ...

Av Anneli Bohman - 21 april 2015 14:40

Äntligen är våren här. Så skönt att solen värmer och lyser upp. Har ju mått så dåligt denna vinter. Ekonomin körd i botten och ändå snålar jag inte blir så fruktansvärt less på mig själv. Skall flytta Robin ifrån Maria och Jörgen när jag kan. Skull...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards