Alla inlägg under juli 2013

Av Anneli Bohman - 30 juli 2013 20:08

Bara en dag kvar till 40 :) Igår kom söta Erika och vi pratade och pratade och till slut hade kl hunnit bli 01.30 Idag for jag till Erika och njöt av hennes kollonilott. Patrick och barnen var till Leksandsommar land så jag hade Mulle. Sandra skall sova hos mig inatt<3 kram till er alla fina

Av Anneli Bohman - 29 juli 2013 19:00

Hejdan på er?
Idag har jag varit chaffis åt söta Isabelle. Vi for till owes och fyndade lite. Jag köpte två lycktor till balkongen. Sen for vi tilö K- ruta och handlade. Isabelle köpte en jätte fin korg i 40- års present. Kvällen har jag fixat och donat hemma. Målat klart kistan och lite annat. Och Erika skall komma och det skall bli mysigt. Kram på er.

Av Anneli Bohman - 29 juli 2013 08:13

Morgon på er!
Här ligger man i hals fluss inge kul alls?. Men har ialla fall hunnit ha två veckor underbar semester. Har varit till strängnäs med mina bästa vänner och tittat på snygga bilar och bara njutit 19-21 juli. Barnen och jag tog husvagnen och rullade till Stråtjära i tre nätter och hade kanon väder. Blev tyvärr tvugna att fara hem redan på fredagen då det blev ett rejält åskväder. Mulle är grymt åsk rädd. Denna vecka fyller jag 40 år och då rymmer jag till fam Hedlund i Bergby

Av Anneli Bohman - 14 juli 2013 18:30

Imorgon då är det första dagen på min semester:) underbart. Jennie är hemma i Sverige och skall komma på Tisdag. Kännslorna är blandade. Tog mina underbara barn och for till Norrsundet på dagen. I går for vi till Hästbo och myste med bad och sol. Blev även bjudna på god mat. På kvällen for jag och Sandra till Marie på ett glas vin. Avslutade kvällen med en skräckis. Denna kväll blir lugn

Av Anneli Bohman - 10 juli 2013 21:07

Dagen har rullat på bra. Snart är det semester. Tog bilen till jobbet Mulle var oxså med. Alexs och Zaga for till Fjärranhöjder badet tjejerna fick problem med en av bad gästerna då denna tog på dom på ett opassande sätt. Dom åkte därför därifrån och for till sommarkväll i stället. Mulle blev i dag biten av Owes hund Hera riktigt illa då Owe kastade ponnar och Hera gav sig på Mulle ordentligt. Glad att det inte blev värre. Blir sååå arg. Ha en fin kväll

Av Anneli Bohman - 9 juli 2013 18:59

Natten var varm och lite sömn. Tog en morgon promenad med söta Mulle. Förberedde mig för en arbetsdag. Solen och värmen stod redo ute 25 grader. Sandra och Mulle följde med till dagis i dag vi cyklade. Mulle fick ta ett dopp i fontänen utanför museet. Söta familjen Hedlund/ Nilsson kom Danne och Sandra bytte telefon med varann igen. Nu blir det mys med film finns ju inget annat att se på tv. Siktar mot en ny härlig dag i morgon?

Av Anneli Bohman - 8 juli 2013 22:03

God kväll på er?. Här far dagarna i väg och det är redan måndag. Jobbar bara denna vecka sedan är det tre veckors semester. I Lördags då for vi till Power meet i Västerås med bästa vännerna. Hade en underbar dag med fint väder och fina bilar. På söndag kom barnen och Mulle hem igen. Måndagen har rullat på fint med lite hundar. Dom flesta är lediga. Sänder alla fina en kram?

Av Anneli Bohman - 5 juli 2013 19:22

Dagen har rullat på bra. Fick tillbaka bilen igår spm en av kunderna fick låna. Alexs kom till jobbet idag och vi for till Norrsundet och firade lilla Alva på ettt års dagen. Nu tvättas det och njuts av ett eller flera glas rött i solen på balkongen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards