Direktlänk till inlägg 6 mars 2015

Saknad??

Av Anneli Bohman - 6 mars 2015 21:01

Saknar dig så det gör ont min fina underbara dotter??Norge känns som en evighet?för två år sedan bestämde du dig för att bo där. Önskar att du skulle finnas närmare. Tur du inte vet hur dåligt jag mår och hur jag kämpar varje dag. Inte ens Sandra och Kasper vet. Men en sak vet ni iallafall hur mycket jag älskar er??

Min vackra Jennie??

Lite vin och ljus så känns det bra för stunden

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anneli Bohman - 17 november 2015 08:36

God morgon Nu var det så där länge sedan jag skrev igen. Livet känns fortfarande som gyttja men jag kämpar på. Min ex man och hans nya har köpt hus och jag är livrädd att han skall tvinga barnen att flytta dit. Min son ogillar verkligen hans nya o...

Av Anneli Bohman - 5 augusti 2015 08:05

Semestern har varit helt okej trots att solen inte värmde så mycket som jag ville. Jag och mina vänner åkte som vanligt till power meet. Och vi var även till hot Rod reunion sov i tält i år då jag sålt Robbin. Träffade Bajjan men denna träff blev en ...

Av Anneli Bohman - 9 juli 2015 09:52

hejsan igen som vanligt var det ett tag sedan jag skrev. Livet känns fortfarande sin kvicksand men jag kämpar på . Min Jennie skall snart komma hem igen hon är verkligen en tuffing stolt över henne. Fick träffa henne i juni. Bara två arbetsdagar kvar...

Av Anneli Bohman - 29 maj 2015 20:06

tacksam för mina barn synd att jag inte valde en bättre pappa. Trodde han skulle vara mer närvarande och inte en skitstövel. Sjukt att även hans nyas barn inte heller vill bo hos dom den minsta har ju inget val tyvärr... Woho snart är sommaren här ...

Av Anneli Bohman - 1 maj 2015 08:20

Dagarna bara far i väg och man hinner inte riktigt med? Alexsandra fyllde 17 år den 29/4 Stora tjejen och jag kan inte riktigt fatta att hon blivit så stor min lilla docka??I går for vi och kolla på kasen i Hemlingby. Det blåste stormvindar men do...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards