Alla inlägg under februari 2015

Av Anneli Bohman - 27 februari 2015 08:40

usch vill verkligen må bättre nu? Har haft hosta och feber i tre veckor känner mig sååå trött. Och jag försöker fortfarande att må bättre i huvudet vill verkligen komma ur denna spiral.
Glad att ljuset i mitt liv barnen och hundarna finns.
Iston kastrerades i måndags och han är super deppig över att få ha struten på sig. Han har lyckas riva söder tapeten och även bordsbenen är skadade. Vi ser fram emot en lugn hemma helg. Kramar ifrån oss i Gävle

Iston med sin strut??

Av Anneli Bohman - 22 februari 2015 07:42

igår lördag tog jag Kasper och Iston en tur till Jenny och hennes familj.
Kasper var med Pepper jag och Jenny tog en härlig prommis i skogen. Sandra for till Olle så glad att hon funnit kärleken??
Kasper for och sov hos Pepper i går så det blev bara jag och hundarna
Har inte varit utan barnen sedan Augusti 2014 så det kändes tomt!
Deras far kommer nog aldrig att få den relation han en gång hade om han inte stannar upp och lyssnar på dom. Tyvärr har han valt sin nya med barn före sina?sorgligt. Och dessutom verkar inte barnens farmor o farfar bry sig om dom heller.
Barnen vet att jag finns i vått och torrt. Idag kommer barnen hem iallafall??Ha en härlig söndag

Iston och Arwen i skogen i Hästbo

Opigg förkylningen och jag köämpar på...

Av Anneli Bohman - 21 februari 2015 06:40

Det är äntligen helg?
Har varit förkyld länge nu med feber och hosta. Tyvärr kan man aldrig vara hemma sjuk. Vet inte om det är värt att driva företag när man aldrig kan vara sjuk eller få en rejäl lön ?
Men men jag har ju ett jobb...
På måndag då blir det kastrering på Iston?Mulle kom hem ifrån Patrick igår och jag är förvånad att han fixar att ha honom.
Livet är så jobbigt nu med känslor ekonomi och en massa annat.
Igår tog Sandra och jag en tur med min stora kärlek Bettan visst bar det kallt men jag fick må underbart och vara lite glad. Denna bil är min och Sandras allt.
Idag blir det en sväng till min bästis Jenny och en tur med hundarna. Kasper skall oxså med??sedan blir det bara lugnt. Alexsandra åker till Olle??
Ha en fin helg

Min Bettan

Iston tar en liten paus

Dessa fick jag av Boston

Av Anneli Bohman - 14 februari 2015 20:52

Dagen rullade på fint??Sandra och jag hämtade min vän Mike och hans son Jack for till Rörberg med Iston så han fick leka av sig.Sedan blev det film mys i soffan med ett glas rött. Iston låg så sött med nosen upp i soffan i hopp om chips??

Sandra frös och längtade hem...

Mike&Jack

Iston och hans nos

Av Anneli Bohman - 13 februari 2015 20:16

Då var det fredagen den 13e?
Sandra och jag är hängiga feber och snoriga halsen värker. Tur vi har ledigt! Mulle skall vara hos husse en vecka. Bara Iston och barnen hemma lite skönt. I morgon skall vi fara till Järbo på Rocken roll skall bli kul.
Anders en vän skall ha Iston hos sig tur man har hjälp. Veckan som varit har mestadels varit bra lite kämpigt med ork och värk händerna vill inte och styrkan i höger arm är körd?
Ha nu en fin helg alla fina där ute

Fina Iston

Mulle med sina skydd

Av Anneli Bohman - 9 februari 2015 18:03

nu var det ett tag sedan?
Livet har blivit grymt komplicerat. Barnen valde att bo hos mig på heltid augusti 2014. Barnen mår bättre och är gladare och mer framåt. I december 2013 hämtade jag hem en FM hund Iston som skulle ha blivit polishund men han fick D-höfter på röntgen. Vi bestämde oss för att behålla honom så nu är han vår. Ångrar det inte?Sandra har träffat en super kille och dom har nu varit ihop i 3 månader??själv mår jag inte bra sjukdomen gör allt svårare och jag har gått in i väggen talar med en psykolog och det hjälper väl så där. Har ingen kontakt alls med mina syskon och mor far det känns?
Min älskade farmor gick bort i våras 2014 en stor tomhet i mitt hjärta.
Tack känns så skönt att vara tillbaka på bloggen igen. Siktar mot bättre tider.

Bara lite bilder på mig Iston och barnen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards