Alla inlägg under april 2015

Av Anneli Bohman - 21 april 2015 14:40

Äntligen är våren här. Så skönt att solen värmer och lyser upp. Har ju mått så dåligt denna vinter. Ekonomin körd i botten och ändå snålar jag inte blir så fruktansvärt less på mig själv.
Skall flytta Robin ifrån Maria och Jörgen när jag kan. Skulle behöva besikta men har inte råd än tyvärr. Björn har erbjudit mig att ha den hos honom gratis och det känns rätt.
Kasper mår dåligt över pappa till och från men jag tror att han har accepterat att han inte har en relation till honom. Sandra lever på hoppet och vill att det funkar trots att han sviker sårar hela tiden så tragiskt ...
Företaget går så där ligger snart 50000 i skuld med momsen får se när allt rasar.... Som sagt snart sommar och då skall jag njuta och försöka må bra. På lördag blir det folkrace i storvik längtar

Målade möblerna och fixade på balkongen

Många promenader och även en del turer i Bettan

Tog ett glas rött på balkongen och tände lite myspys belysning var 10grader ute kl 20.00

Vår tecken

Av Anneli Bohman - 11 april 2015 08:45

Det är 1år sedan min älskade farmor gick bort. känns så overkligt tänk att en dag då finns man inte mer man glöms bort och man kan inte vara med mera.
Iston har blivit bättre inga flera skador??Livet känns lite bättre det känns inte som att jag tar mig fram genom lera... Våren värmen och solen gör det bättre. Det har blivit fler promenader nu och det känns toppen. Snart är sommaren här.
Patrick kör på med Maria och har förändras så otroligt mycket. Bryr sig fortfarande inte i barnen så som jag tycker att han skall. Fast jag är egentligen nöjd att barnen väljer mig framför honom. Grymt men sant.
Hjälpte Mike igår med att bära ut skiten han hade i sovrummet.
Sedan röjde jag och fixade på balkongen. Satt ute länge på kvällen och njöt det var ca 15 grader. Tvättade även fönstren??
Idag blir det grovstädning av lägenheten lister dörrar mm. Sen i morgon skall vi fira Pillan?

Iston i skogen

Putsade fönster

Mysigt med vin och lampor på balkongen?

Säger god morgon??

Av Anneli Bohman - 6 april 2015 13:51

Då var snart påsken över?Har haft en helt okej påsk. Iston och jag har haft promenader istort sätt varje dag. Han har fått skavsår på sin baktass som han skadade sist. Barnen var till sin far på långfredagen. Kasper tyckte det var jätte jobbigt. Längtar verkligen till sommaren nu??
Mår inte alls bra i kroppen min höft är vriden och ryggen sne har varit så här i två veckor. Markus får inte till det har varit dit två gånger. Orkar inte bita ihop länge till blir nog hc. Önskar er en fin dag laddar med promenad med Iston nu?

Kasper och Sandra påsken 2004

Sommarbild på mig och Iston

Känner mig helt slut efter en sömnlös natt.

Gjorde gryta som påsk mat?

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards