Alla inlägg under juni 2013

Av Anneli Bohman - 30 juni 2013 14:19

Åhhh har varit och solat hela förmiddagen på Strömmsbro badet. Har just kommit hem och petat i oss mat. Barnen och Mulle far till pappa i dag. Kommer att bli tomt hemma. Ikväll då skall det lkoppas ny frisyr hoppas att jag kommer trivas. Ha en fin fortsatt dag

Av Anneli Bohman - 29 juni 2013 18:46

Idag har man varit flytthjälp åt Åse&Danne dom har flyttat till Norrsundet riktigt nice där. Alexsandra hjälpte till med att passa lilla söta Alva. Lyckades även kläma min arm rejält :( ont gör det. Bästa Jenny hämtade Kasper och Mulle dom fick fara hem till henne i Hästbo. Nu är vi alla hemma och slut det är man. Imorgon då blir det stranden och sol. Ha en fin lördag

Av Anneli Bohman - 28 juni 2013 20:08

Så där då var man hemma efter en varm arbetsdag med gnälliga hundar. Fixade kvälls maten åt mig och barnen gryta blev det;) Riktigt gott. Sitter just nu på balkongen med färg i håret och njuter av ett glas rött. Så skål och trevlig kväll på er?

Av Anneli Bohman - 28 juni 2013 09:20

Saknar tiden då man fick en hel natts sömn. Jag sover inte dåligt för att jag är småbarns förälder. Har värk i kroppen som stör tyvärr och så kommer jag att ha livet ut. Skönt att det är fredag och att helgen snart är här. Önskar alla en toppen dag.

Av Anneli Bohman - 27 juni 2013 18:14

Så där då har kvällen kommit med en underbar strålande sol. Sitter på balkongen och njuter med ett glas rött. Kasper han har åkt till bästa vännen Pepper och Sandra hon har kompisen Zaga hos sig i natt. En skön Torsdag blev det. Har även gryta i ugnen som skall ätas i morgon.

Av Anneli Bohman - 27 juni 2013 08:49

Och regnet det faller fortfarande över Gävle. Saknar solen:( Barnen sover än och även Mulle. Idag blir det kort dag på jobbet 11-14.30 skönt. Jennie har fortfarande inte kontaktat mig och det känns fruktansvärt hårt. Hoppas att hon iallafall hör av sig när hon kommer hem i Juli.

Av Anneli Bohman - 26 juni 2013 21:58

Efter en tung natt tog jag morgon promenad med min fina Mulle i regnet som fallit över Gävle hela natten. Gjorde mig sedan redo för bästa jobbet på Rastplatsen hunddagis. Blöta promenader blev det. Hade stängningen i dag till 18. Sedan bar det i väg att handla så jag och barnen fick mat i magen. Kycklingburgare och pommes. Blev lite kult film en gammal klassiker Cristine. Ha en fin kväll alla<3

Av Anneli Bohman - 25 juni 2013 16:29

Hejsan slog upp mina bå i morse och det var 20grader ute redan kl 8. Underbart:) cyklade som vanligt till jobbet och tog en kopp kaffe i solen med Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28 29 30
<<<
Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards