Alla inlägg under mars 2015

Av Anneli Bohman - 28 mars 2015 07:29

denna vecka blev lite mer av allt?
Jennie har varit hemma i Sverige hon och Daniel kom i lördags??Mia och Pillan kom på besök och Mia lämnade min vagga. Mulle har det bra och trivs känns lugnt i mitt hjärta.
Vi for till Hofors hem till Angelica och Peter Iston blev överlycklig.
Fick uppsöka Markus i måndags har haft så ont i kroppen har varit ditt två svängar och han försöker få till min snea kropp. Höften var vriden och ryggen var sne. Nu är det helg igen och på schemat i dag står det kalas för min vän Jenny.

Påskfint

Min fina Bettan ny tvättad

Av Anneli Bohman - 21 mars 2015 06:48

livet är inte lätt och man gör en del val svåra som lätta. Men just nu har jag tagit den svåra har ena efter den andra mot mig och jag hittar inte ljuset känns det som. Ekonomin börjar bli svårare att reda ut och andra problem fått på kö. Iston skar av sig sin trampdynan för en vecka sedan och det är svårläkt och han är jätte deppig att inte få leka lös på promenaderna. Han hann precis läka klart efter kastreringen för fyra veckor sedan. Och min fina Mulle flyttade för två veckor sedan han blev sig inte lik efter hundattacken ifrån Owes hund. Han klarar inte hunddagis och att Iston vill leka. Sandra har varit deppig sedan hon och Olle bröt upp. Men lite ljus är det Kasper går äntligen och pratar med kuratorn på skolan och får ur sig ilska och funderingar runt sin pappa och varför han valt sin nya framför dom...
Äntligen är min Jennie hemma ifrån Norge och hoppas jag får pussa på henne i helgen??phust sååå skönt att få skriva av sig. Finns nog dom som har det jobbigare.....

Iston med sin skadade tass. Nu behöver han en sko

Han är så deppig

Äntligen vår tecken

Mina ljus i livet??

Snyggaste Iston?mannen i mitt liv

Av Anneli Bohman - 13 mars 2015 10:23

God morgon fredag på er!
I dag är det den 13/3 och fredag...
I går hände det bara dryga jobbiga saker. Min vän Jenny sårade mig med sitt humör. Vet egentligen inte vad som blev så fel men jag har verkligen lessnat och känner just nu att jag hellre är utan hennes vänskap ett tag. Jag har börjat dragit mig undan negativa människor och det gör att livet känns enklare. Har även funderat på att sälja min del av företaget. Allt känns jobbigt nu bara. En så länge är allt bara tankar....
I söndags flyttade Mulle till min vän Mia då han inte fixar dagis och att Iston är på honom. Blandade känslor men ro i hjärtat att han mår bra.
Som sagt så skönt att det blir helg det behövs verkligen.
Alexsandra har börjat umgås mer med pappa sin känns bra samtidigt orolig att han skall såra och förstöra allt. Phust skönt att bara kunna få skriva av sig !
Jennie har varit på Island ett par dagar och haft det bra och den 20/3 kommer hon hem till sverige??

Min Jennie??

Blev en tur till klubben i Västerås

Iston och jag njöt av vår solen

Av Anneli Bohman - 6 mars 2015 21:01

Saknar dig så det gör ont min fina underbara dotter??Norge känns som en evighet?för två år sedan bestämde du dig för att bo där. Önskar att du skulle finnas närmare. Tur du inte vet hur dåligt jag mår och hur jag kämpar varje dag. Inte ens Sandra och Kasper vet. Men en sak vet ni iallafall hur mycket jag älskar er??

Min vackra Jennie??

Lite vin och ljus så känns det bra för stunden

Av Anneli Bohman - 5 mars 2015 21:56

Min lilla bäbis är sjuk?han har feber ont i halsen. Stackare. I dag insåg jag hur mycket en person betyder i mitt liv. Det är inte kärlek utan han betyder mycket även hans barn. Iston slickade upp såret i dag så nu blir det tre dagar extra med strut. Snart blir det helg. Då drar vi till Teddy boys i Västerås med mina bästa vänner längtar?

Stackars Iston är deppig

Min nya klocka

Äntligen vår sol på balkongen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards