Alla inlägg under augusti 2013

Av Anneli Bohman - 27 augusti 2013 08:44

Morgon på er!
Gagarn rullar i väg som vanligt. Bara 4dagar kvar innan vackra Jenny skall stå brud? läängtar. Denna vecka har jag öppningen på dagis. Barnen är hos pappa. Solen skiner så underbart i Gävle hade 26 grader varmt i går hoppas det blir lika i dag. Stolt över mig själv gjorde 1,6mil i går. Måste börja tänka på vikten och hälsan.
Idag blir det nog bara en 4 km.
Ikväll blir det tatuerings dax igen är såå glad. Kramar till er alla som behöver?

Av Anneli Bohman - 22 augusti 2013 18:48

Veckorna bara far i väg. Längtar tills den 31 Aug då bästisen Jenny skall gifta sig. Alexsandra och jag har börjat gå tisdagar och torsdagar.
Känns så underbart att ha ungarna hemma tänk om det alltid var så:)
Sitter nu och tar det lignt vid tvn med morötter och dipp. Ha det gött

Av Anneli Bohman - 18 augusti 2013 07:56

God morgon på er här har man som vanligt varit vaken. Värken i kroppen tar knäcken på mig. Men jag biter ihop och visar inte hur ont jag har som vanligt. Var ut och tvättade cykeln halv sju i morse för att ha något att göra. Satt hemma i går trots att det var crusing i Hedesunda. Var faktiskt ganska skönt. Idag kommer Alexsandra och Kasper hem och även lilla Mulle. Ha en skön söndag

Av Anneli Bohman - 17 augusti 2013 16:12

Blev en underbar dag ändå. For till söta Mia idag och skickade över en del grejor som blev utrensta i källaren i går. Drack kaffe och fick musa med gott sällskap och bäbis. Just nu intas ett glas rött och lite god mat på balkongen.
Maten blev ytterfile med stekt svamp och grön sallad. Ljuvlig mat:)
Hoppas solen fortsätter att värma oss i Gävle och önskar er alla en toppen lördag

?

Av Anneli Bohman - 16 augusti 2013 22:03

Har haft en helt okej dag i dag.
Alex och jag har röjt ordentligt i källar förrådet. Bilen blev propp full.
Putte bjöd på mat idag och jag fick chansen att krama mina barn.
Nu är det soffan med lite rött som gäller ha en fin kväll

Av Anneli Bohman - 16 augusti 2013 10:26

Så där då var det fredag. Är på jobbet och i dag är det kort dag. Sötaste Åse har varit här på jobbet.
Jenny ringde nyss och nu är tiden satt för deras vigsel. Önskar alla en underbar dag

Av Anneli Bohman - 15 augusti 2013 08:20

Hua vad jag är trött...
Har öppningen denna vecka på hunddagiset och jobbar även till 18 så det är en lååång dag i dag.
Öm i ögat i dag trodde att min lins i högra ögat försvunnit så jag satte i en ny. Kände efter ett tag att jag hade skräp under övre underlock tog ur linsen för att skjölja rent upptäcker då att den gamla linsen låg där... Hmm inte lätt med linser inte. Morgon prommisen till jobbet var mild bara 10 grader ute. Tog även lite bilder på Gävles vackra vyer.

Av Anneli Bohman - 11 augusti 2013 19:30

Ensam igen?barnen och Mulle har farit till Patrick.
Helgen har varit toppen trotts regn. Fredagen for vi till Forsbacka på crusing jag och barnen efter att jag slutade 18. Sedan blev det film mys.
Lördagen hade jag tvättis 7-11 sedan blev det tårtbak och andra bakningar för Kaspers 12 års dag. Sen kom hunden Astrid för att sova hos oss. Vi hade även film mys denna kväll.
Söndagen blev bara lugn Sandra och jag for hem med Astrid till Carola.
Sedan njöt jag av barnen innan jag lämnade dom hos sin pappa.
Här i Gävle åskar det och regnar för fullt. Mys vid tv och ladda inför ännu en arbets vecka.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards