Alla inlägg under maj 2015

Av Anneli Bohman - 29 maj 2015 20:06

tacksam för mina barn synd att jag inte valde en bättre pappa. Trodde han skulle vara mer närvarande och inte en skitstövel. Sjukt att även hans nyas barn inte heller vill bo hos dom den minsta har ju inget val tyvärr...
Woho snart är sommaren här med bad och mys. Iston och jag njuter av våra promenader ihop. Visa dagar är kroppen bättre än andra. Önskar er en fin kväll och säger skål

Mitt fina rödvins glas

Skogs prommis med Iston

Första cykel turen ihop gick kanon

Av Anneli Bohman - 1 maj 2015 08:20

Dagarna bara far i väg och man hinner inte riktigt med?
Alexsandra fyllde 17 år den 29/4
Stora tjejen och jag kan inte riktigt fatta att hon blivit så stor min lilla docka??I går for vi och kolla på kasen i Hemlingby. Det blåste stormvindar men dom tände tappert kasen det var svårt att få den att brinna det rökte mest men sedan brann det. Mike gjorde oss sällskap hela kvällen .
Har börjat med min nya medicin och det känns som att den hjälper och jag har inte blivit dålig? Jag och jenny skall BBF. Tatuera oss vi skall göra ett hjärta på fotleden ca 2 Cm stort.
Töntiga vi?. Saknar min Jennie så mycket.
Mitt liv känns lättare att förneka när det blir bättre väder tyvärr. Ekonomin är total skit har lyckas köpt förmycket på avbetalning kännerig som en idiot nu är det stopp. Alla räkningar betalda fick ca 500kr över.
Tur jag har mina barn och hund som ger mig glädje??kärlek till alla och ha det tills jag skriver nästa gång,

Röken låg tjock ifrån kasen

Men den tog sig och brann

Min lilla Sandra

Längtar tills vi har råd med tatueringen

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards